dinsdag 3 december 2019

Nr 2 + dom dom dom..............

De adventskalender die ik bij het Wolbeest gekocht heb is er een met 12 pakketjes
dus mag ik om de dag 1 uitpakken.


En dit was nr 2, helaas geeft de foto niet echt de goede kleur aan het is in het echie meer naar bordeaux


Hmm.........en deze hadden al klaar kunnen zijn als ik niet zo dom dom dom oliedom door had gebreid zoals ik bezig was........ik was al bezig met het boord toen ik erachter kwam dat ik de achterkant van het been ook gewoon door had gebreid in tricot ipv het lacepatroon........

Dus het been weer uitgehaald. Nu nog 1 herhaling en dan kan ik weer aan het boord beginnen......oen!!

We zullen het maar steken op een ziek hoofd......




2 opmerkingen:

Code Lief zei

Wat een mooie foto-serie had je bij de vorige post gemaakt (hartje - hartje :). Ik heb een groen-grijs pakket van Het Wolbeest, ook een feestje. En de sok wordt erg mooi, niet te streng zijn voor jezelf. Dubbel breiplezier van het garen, is het zo om te denken ;)??!!

Knutselpret zei

Mooi garen en dom dom wie heeft dat nou eens niet. Komt gelukkig meer voor