zondag 1 december 2019

Advent


Ik vier geen kerst maar Yule(midwinternacht)
Eigenlijk is Kerst is ook een mengelmoes van midwinternacht en het religieuze feest. 
Ook de gebruiken vind ik bij beide passen zoals het aftellen naar........
Ik heb ook meestal wel een dennenboom 
en versier ik het huis wel met allerlei 'kerst'spulletjes.


Zo kocht ik in september een adventkalender voor mezelf bij 't Wolbeest.
3x raden wat daar in zal zitten.......😂 (BFL)
Ik koos voor de kleur rood omdat ik meestal mn huis in rood/wit versier en dat terwijl ik dit jaar voor de lichtblauw/wit ga hahaha.


Gelukkig kreeg ik m pas vorige week binnen ;-)


en wat een cadeautje is dat dan ......... love it!!


Super leuk ingepakt met grote confetti.


Leuke mand zoeken om in te doen........ en het leuk te schikken,
goede manier om in de sfeer te komen........😍


Vandaag mocht ik nr 1 open maken.
Een mooi koraalrood wolletje en een inimini foute kersttrui steekmarkeerder.
Ik heb nog geen idee wat ik ervan zal maken, eerst maar eens de andere wolletjes afwachten en dan kan ik misschien met de kerstdagen wat verzinnen.

Geen opmerkingen: