woensdag 31 juli 2019

Begonnen

Ik ben weer begonnen met wandelen, ik had natuurlijk al veel eerder moeten beginnen maar je kent het misschien wel....... tedruk, iets anders te doen, te warm, te nat, te moe enz enz.....


En dat terwijl ik het eigenlijk heerlijk vind.


Dus eergisteren begonnen met een rondje boomgaard van 3,5km.



Vandaag ging ik bij de eerset paar stappen van het trapje van de achterdeur al door mijn knie heen....
maar ja als ik iets meer wil zien over een paar weken van Shetland dan alleen de binnenkant van mijn onderkomens zal ik toch langzamerhand m'n ene poot voor m'n andere moeten gaan zetten.


Dus sleep ik mezelf verder....... ik heb mijn fototoestel bij me maar de eerste helft van mijn wandeling zie ik niks moois.... niets wat ik wil fotograferen.


.... nu is dat meer mijn gemoedstoestand(alles doet zeer en ik ben bek en bekaf) dan de natuur om mij heen want die is en blijft prachtig hier in de Zwaakse Weel.


Pas op de terugweg begin ik al het moois om mij heen weer te zien......


Het meeste wat er nu bloeit is paars ....wat voor mij herfstkleuren zijn. Gaan we toch al zachtjes die kant op???



Van de week rook het ook al een keer naar de nazomer, vraag me niet wat voor geur dat is maar dat heeft een bepaalde geur voor mij.




Ik maak m'n 4,7 km lange route af langs de Weel en het vlinderpad.


Paars.......


paars, paars en paars..........


En nog een bosje verdwaalde zomerbloeiers, zelfs de klaprozen stonden er nog florissant bij.......



Ik had nog een goed gesprek met een paar schapen.


Ondanks de constante pijn en moeheid toch ook wel weer genoten.
Op naar de volgende.


Ik voel me nog steeds bevoorrecht dat ik hier kan wonen, midden in deze mooie streek.



1 opmerking:

Knutselpret zei

das eenc pittige wandeling maar veel moois te zien inderweg