donderdag 24 mei 2018

Wol wol wol en .........wol 3


Voordat ik kon beginnen aan mijn grijze draadje moest ik eerst dit mooie wolletje eens afspinnen.
Ook deze stond al een hele tijd op mijn E-spinner zoals hier te lezen is.


Dus nu is het af en kan ik van deze 2 een mooie sjaal maken.
Die met grijs zal ik eerst nog een keertje moeten twijnen want ik zag dat ie niet overal even goed was,
gelukkig kan dat gewoon nog een keer.

De gekleurde is 214 grams - 842 meters 
en de Fuchsia is 150 grams, 563 meters



2 opmerkingen:

Knutselpret zei

ah mooi en iets nog een keer twijnen ik wist niet dat dat kon goede tip

Anoniem zei

Waaw, toch super dat je dat allemaal zelf kunt en doet!
Ziet er echt heel fijn garen uit om mee te werken, die sjaal is meteen al dubbel zo veel waard door het speciale garen!
Oh zeg, die laatste foto is magnifiek!
Groetjes, Sigrid