vrijdag 12 februari 2016

Wip's

Aangezien ik een mega hoeveelheid Wip's en Ufo's heb ben ik maar weer eens begonnen dingen af te maken.



Zo heb ik de Serene Spring van Drops weer opgepakt aangezien we het mooie weer weer tegemoet gaan.



Pakte ik ook dit English afternoon Cardigan weer, ook een patroon van Drops maar kwam dus tot de conclusie dat ik een heel eind uit moest halen omdat ik een meerdering gemist had........ :-/
Het is eigenlijk in 2 kleuren maar ik doe de patronen in averechte steken.


En haak ik ook af en toe weer een streep aan mn caravan deken waarmee ik ongeveer op de helft ben.


Ook breide ik deze shawl af . 
Ik heb nu knopen gevonden die ik er nog op moet maken zodat ik hem op verschillende manieren kan dragen.

Dus ik ben goed bezig 

MAAARRRRRR............

Er werd een challange uitgezet bij de spingroep,
wat trouwens een hele gezellige en hartelijke groep is.


Hier op bezoek bij Alet in Ouwerkerk van Textielwerk wol enzo


We leverden allemaal 100 gr vezel in en kregen daarvan weer een mengeling van 100 gram terug.
Dit moet dus nog gesponnen worden en daarna nog wat van gefreubeld worden en dit moet voor 2e pinksterdag af zijn.............


Tja en wat moet je daar nu weer van maken.......
Hoor je het kraken!!!???
Ik mag er evt nog een 100 gram vezel extra bij doen om er iets fatsoenlijks van te kunnen maken.

Dus ik heb er weer een WIP bij..........

2 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

Haha, je bent lekker bezig hoor! En ja, die Challenge he, die is echt een uitdaging ;o) Zal ik je een beetje stangen door te zeggen dat mijn 'werkstuk' al bijna in elkaar zit? Nee hoor, zo gemeen ben ik niet, hihi! Plezier ermee en ieve groet!!

petronille zei

Leuk! Ik ben benieuwd naar het resultaat.