zaterdag 13 februari 2016

Handwerk beurs Zwolle

Dit weekend is/was het weer handwerkbeurs in de IJsselhallen in Zwolle.

Van de keer maar met de auto gegaan wat al snel zo'n 1,5 uur reizen scheelt (enkele reis), het enige nadeel is dat ik dan niet kan gaan zitten breien alhoewel dat vorig jaar in de trein ook weinig zoden aan de dijk heeft gezet........
Hetgeen ik op de heenweg had uit zitten halen vanwege een foutje heb ik toen de terug weg weer bij kunnen breien dus na 8 uur reizen was ik even ver als toen ik vertrok, alleen dan wel zonder fout.


Ik heb weer heerlijk langs alle stands gestruind en alle mooie dingen bekeken.


Even staan kijken bij wat workshops maar zelf geen workshop meer gedaan.


Trakteerde ik mezelf op heerlijke poffertjes en daar al een gedeelte van mijn buit te zien...

en na een hele dag struinen en kopen en informeren reed ik aan het einde van de middag weer richting Zeeland


Met deze buit.......
mooie merino lontwol van Bart&Francis


2 mooie shawl spelden
en nog wat mooie knopen,


Het nieuwe blad van Wieke


Nieuwe rondbreinaalden,
ook maar eens Hya Hya en Chiaogoo meegenomen
eens kijken hoe die bevallen. 


en ook nog 3 zakjes Bayardine ook van Bart&Francis

en als klap op de vuurpijl ...............

een nieuwe kaardemolen en Asford Joy spinnewiel
bij Textielwerk wol enzo

maar die ga ik pas maandag ophalen.

3 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

WOW!! Dat noem ik pas uitpakken :) Heerlijk hoe jij jezelf verwend hebt, en de klapstukken komen er dus nog aan!! HHmmmmm het lijkt me dat jij een geweldige nabeleef-zondag gaat hebben... fijne dag!!

Knutselpret zei

dat is een beste buit :)))

petronille zei

Waow, ik word er bijna jaloers van. Ik kon dit jaar niet naar de handwerkbeurs, jammer. Volgend jaar weer beter.