woensdag 11 maart 2015

Nog meer lekkers

Ik vind dit heerlijk!! 
Voorheen at ik het met wat pasta, nu laat ik de pasta eruit en neem gewoon wat extra groente.
Groene asperges hoef je niet te schillen(tenzij ze dikker zijn), ook kan je ze zo rauw invriezen dus superhandig en snel.

Ik weet het de foto is niet zo ........ maar ik bedacht me opeens dat ik dit wel met jullie wilde delen maar ja toen was het al op........... ;-)


Benodigheden:

Groene en/of witte asperges
eitjes
rucola
Runderrookvlees
beetje mayonaise
klein beetje citroensap
Zout,peper en bieslook

Terwijl je de asperges en eitjes kookt kun je het sausje maken.
Dit is gewoon een lepel mayonaise wat vers citroensap, zout, peper en bieslook dit roer je goed door elkaar.
Snijd de runderrookvlees klein en roer dit samen met de rucola asperges en ei(en evt pasta) door elkaar.

Zo lekker!!!
Eet Smakelijk!

Het voordeel van de Paleo is dat ik inmiddels ondanks het lekkere eten ook al 3 kilo lichter ben en mijn buik is een stuk rustiger.
Ik ben echt niet helemaal Paleo hoor want 's morgens mijn boterhammetjes vind ik erg lekker en af en toe iets lekkers tussendoor sla ik ook echt niet over of af en toe een snoepje. 
Maar het scheelt al dat ik tussen de middag rauwkost eet(zelf gesneden) en 's avonds zonder aardappelen, pasta of rijst.

De volgende keer weer ander handwerk hoor. ;-)


En dit geld niet alleen voor de calorien maar ook alle bijvoegingen, suikers of E nummers.


1 opmerking:

Villa Zeezicht zei

Het ziet er geweldig lekker uit, ik krijg spontaan plaatsvervangende trek ;)
Deze manier van eten lijkt mij heerlijk, veel groentjes.. jammie!
Plus dat die kilootjes eraf me ook super lijken.. maar ja, nu nog beginnen ;)
Blij dat het voor jou goed uitpakt, en dank voor de inspiratie!!