zaterdag 19 oktober 2013

Wow..........!!!!! Mooi........!!!

Ik was op zoek naar een boekenlegger bij Ravelry (heel wat anders dus..)
daar kwam ik opeens dit plaid tegen.........

'On the shore'
 
Bron; Ravelry on the shore- Jana Huck 
 Ontworpen door Jana Huck. 
 
Ik ben altijd al weg geweest van Esher en zeker van deze met vissen, vogels en salamanders.
 
Bron; Ravelry, on the shore-Jana Huck
 
Ik vind hem ook zo mooi met de structuur van de steken, super gewoon.
 
Bron: Ravelry on the shore- Jana Huck
 
 Ik heb nog genoeg liggen om af te maken dus ik mag er voorlopig nog niet aan beginnen maar ik heb het patroon wel gekocht. Ik ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden want het kriebelt nu al ......
zucht......

 En ze heeft nog veel meer mooie patronen!
Voor de evt niet-ravelry leden kijk hier.
 
En ze heeft ook nog een blog;"Just Blocked"

Geen opmerkingen: