dinsdag 15 oktober 2013

Jammer hoor.........

Threadyarknot vond/vind de Salina's erg leuk maar zij is meer van het haken dan van het breien dus ik bood aan een paar Salina's voor haar te breien.
Ze had een mooie bol Bravo Mezzo gekocht en ik ben aan de slag gegaan..........
Maar ja het zat niet mee.
 
 
 
Op naalden 5mm werd het net te strak, ik heb echt zo verschrikkelijk veel breinaalden maar natuurlijk net geen korte naaldjes 5,5mm.
 Nu had ik wel een rondbreinaald in die maat maar daar kan ik niet mee overweg tenminste niet voor dit, dat werd niet mooi bij de overgangen.
Dus ik bestelde een paar nieuwe korte kunststof naaldjes bij de hobbydoos.
Ook dit was niks, dit ligt niet aan de hobbydoos natuurlijk maar aan de combi van de materialen.
Het is heel stroef en zoals op de foto te zien is wordt het daardoor heel onregelmatig dus bestelde ik  bij Dutch Wool Diva nieuwe bamboe naaldjes hopelijk werkt dit beter.
Ik hoop dat ze morgen binnen komen want ik denk dat ze ze inmiddels wel kan gebruiken.
 


3 opmerkingen:

Evelien zei

Ow, ik vind dit echt vervelend voor je :( Een relaxt breiwerkje kun je het zo niet meer noemen.
Nogmaals, voel je niet gehaast! Ik heb tijd genoeg hoor :)
Liefs, Evelien

Marbada zei

hahaha nee hoor, valt wel mee is mijn naalden assortiment weer aangevuld ;-))

Unknown zei

En?........ Hoe zijn ze geworden?