donderdag 8 november 2012

Toch maar wel

Ik ben afgelopen zondag op de valreep toch nog naar de Krea doe gegaan.
Paar jaar geleden gezworen nooit meer naar de Krea doe te gaan omdat het iedere keer weer tegenviel.
Met zulke entree prijzen en dan met een uur uitgekeken zijn........ ging ik liever naar Rijswijk naar de creatiefbeurs of handwerkbeurs.


Maar er stonden nu zoveel goede en enthousiaste berichten op de blogs e.d. dat ik een heel weekend heb zitten twijfelen en zondag toch nog maar op de trein ben gestapt.
Gelukkig was het de moeite waard, het was eindelijk weer eens een krea doe zoals ie hoort te zijn.
Een diversiteit aan allerlei soorten hobby dingen en workshops.

Ik heb me zoals je ziet netjes gedragen en eigenlijk alleen gekeken voor 't winkeltje aan huis wat mijn schoondochter en ik willen op zetten met allerlei handgemaakte kadootjes en evt een webshop erbij maar hierover later meer.

Ik heb porselein stiften gekocht waar ik wel heel benieuwd naar ben om mee te werken. Nog een paar extra kleurtjes katoen, 10 kleurtjes Fimo klei, "clear" stempels voor labels te maken, foliezakjes om de spulletjes in te pakken en nog 3 ergonomische haaknaalden van Clover bij "Echtstudio" waarvan de verkoopsters/eigenaresse nog een behoorlijk frisse indruk maakte aan het eind van de laatste beursdag. En jeetje wat haken die naalden lekker!!! Het gaat als een speer, ongelofelijk dat dat zoveel uit kan maken.  


Een paar weken geleden ben ik gestart met de sneeuwvlok deken.
Nog niet het grote formaat omdat ik bij de "Sparkle"van de zeeman die ik ervoor gekocht had een ijsblauwe combinatie kleur wil.

Dus ben ik nu gestart met een babydeken van "supersoft" van de zeeman.
De sterren haken zo snel weg! De randen iets langzamer maar het is een snel patroon wat je ook goed kan onthouden. Ik heb nu inmiddels 18 sterren, die ik nog niet aan elkaar heb gezet omdat ik niet weet hoever ik kom met het lichtblauw wat ik nog had liggen. Misschien moet ik m dadelijk wel combineren met een andere kleur blauw en dan kan ik nog schuiven met de sterren wat en hoe ik wil.

3 opmerkingen:

Evelien zei

Leuk patroontje, die sneeuwvlokken! Ben benieuwd hoe de deken eruit ziet als hij af is :)

Doortje Dartel zei

Je hebt wel hele leuke inkopen gedaan. Volgens mij word het een prachtige deken, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Anoniem zei

Wat leuk dat je toch bent gegaan. Je bent zo te zien goed geslaagd wat betreft je aankopen.

Ik ben heel benieuwd naar je webwinkel plannen.