zondag 28 juni 2009

Afjes / FO's

Dit is hetgeen ik nog heb afgekregen in de vakantie. Aangezien we lekker veel weg zijn geweest is het niet zoveel als vorig jaar.







Maar gelukkig zijn mijn o zo saaie maar wel lekker warme sokken af. Aangezien ik de wol/kleurtjes zo tegen vond vallen heb ik het maar gelijk helemaal opgemaakt en er nog een paar sokjes voor "knitting with love van gemaakt".


Dit is een maatje 86 denk ik.

Voor de rest zijn de sokken van Pa af gekomen en 1 sok/kous van Ma. Zoals je kan zien heb ik bij de Groene wat ruimte over, gelukkig maar want anders waren ze voor vaders te klein geweest. Vandaag ben ik ze wezen brengen en heeft moeders haar sok gepast welke bijna op maat was. Dus een kleine aanpassing en dan de 2e afmaken.

Alleen zal dit in een andere omgeving zijn dan de afgelopen 3 weken helaas!!!