woensdag 19 november 2008

Fluffy socks

Een collegaatje wilde graag warme fluffy huisbankhangsokken..........ja heb je 'm .??


Ze bofte, ik had nog een paar bolletjes knal roze Agora/mohair liggen. Dus ik heb me even uitgeleefd, zo recht toe recht aan is toch ook saai!! Nu lopen er dus kabels van voor-bovenvoet naar middenachter-boord. En nu heeft ze hele warme voetjes zo hangend op de bank.



Ze was er blij mee en ze zaten schijnbaar erg lekker want er lagen vanmorgen al weer 3 nieuwe bolletjes op me te wachten. ;-)


My collegue wanted some warm Fluffy socks for hanging on the sofa on a cold winters night. So I knitted her a pair of real pink Angora. I think they were cosy, warm and comfortable enough because there were 3 new skeins on my desk this morning. She wanted some more.......

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Gezellige blog heb je. Je maakt mooie dingen en ook je foto's van andere onderwerpen spreken me aan. Ik kom eens vaker bij je kijken!

Marbada zei

dank je wel Hannah

MoniqueB. zei

Da's makkelijk, nieuwe voorraad!
Mag je die naar eigen inzicht gebruiken, of verwacht ze nóg meer sokken?
Leuk idee, schuine kabels.

Marbada zei

haha nee ze verwacht nog een paar sokken........