zaterdag 14 oktober 2017

Lacie Tweed Cowl

Ik had vorig jaar nog 2 bolletjes grijze Tweed gekocht.

Dus met de winter weer in het vooruitzicht leek het me wel een goed idee om deze eens op te breien als col.



Ik vond een leuk patroon op Ravelry

Gothic Lace Cowl

 van Tincan Knits


Het is een makkelijk kant patroon

Hij is 164 x 32 cm geworden.

Ik heb al eerder zo'n soort gemaakt die je als das kan dragen maar ook dicht kan knopen en als col kan dragen, zo kan je er alle kanten mee op.



Ik wilde er eerst parelmoer knopen voor bestellen maar toen bedacht ik me dat ik nog allerlei houten knopen had van de Action.


Dus heb deze heerlijk in het zonnetje vandaag op zitten naaien.


5 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

Hij is mooi!! Ik heb het patroon ook opgeslagen, om ooit nog eens een keer te maken ;) Mooie kleur ook, tot gauw?

Knutselpret zei

mooie col in een lekker kleurtje je hebt hem nu nog ff niet nodig maar die tijd komt er zeker aan

juffrouw Ooievaar zei

Prachtig patroon en mooi op tijd klaar, bedankt voor de link naar het patroon :)
Groetjes Anita

hobbyloes zei

Mooie col, als het weer omslaat heb je die lekkere warme col zo nodig.

Anoniem zei

De knopen passen er heel goed bij! En de col is echt geslaagd!