vrijdag 18 september 2015

Verjaardags sokken


Mijn nicht was 5 september jarig en ik had nog 2 weken toen ik met haar afsprak om dat weekend te komen logeren dus ik dacht dat redt ik wel om een paar sokken voor haar te maken....
Ik had nog 2 mooie bolletjes Regia liggen van Kaffe Fasset serie.

hahaha tuurlijk redde ik dat weer niet want er kwam natuurlijk weer van allerlei andere dingen tussendoor
dus met haar verjaardag had ik een half verjaarscadeautje.
Gelukkig is ze niet zo moeilijk dus het was me al snel vergeven.

Dus ik heb natuurlijk flink doorgebreid tussen de fondue, gezellige bezoekjes en het boodschappen doen door maar helaas toen ik wegging was het nog niet klaar.

Maar wees gerust hij is van de week op de post gegaan en inmiddels ontvangen zodat ze niet meer iedere keer hoeft te wisselen van voet om lekkere warme voeten te hebben.


2 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

Wat een prachtige combinatie van kleuren en patroontje :) Heerlijk om daar iemand blij mee te maken! En die Kaffe Fasset kleuren zijn echt een feestje!!

Adriane van der van der Bunt zei

Wat leuk ik heb van precies diezelfde wol sokken gebreid een jaar of wat geleden! Draag ze nog heel vaak. Er moet nu wel een nieuwe teen aan maar ik heb nog een restje.