woensdag 19 februari 2014

Op strooptocht.....

2 weken terug heb ik weer eens de kringloopwinkels afgestroopt
en niet voor niets........


Zo vond ik dit boek waar ik de kaft erg mooi van vond.
Het is een kinderboek, ik ben er nog maar net aan begonnen en kan er nog niet veel over vertellen.
En ik had ook nog 3 engelse boeken.


Dit Boerenbont 'dienblaadje', het leuke ieniemini theepotje en 6 mooie zilveren lepeltjes met op de bovenkant knopjes van groentes.


Deze 'nederlandse'bloempotjes.


Deze chineese schaaltjes met kersen.
(ik heb een tik met schaaltjes wat ik geloof ik al eens eerder heb verteld, ik heb ze echt in alle soorten, maten en vormen)


En deze 4 diepe borden.

Ook had ik nog een keurig autostoeltje voor als ik de stoere tuinman weer eens moet meenemen. 

Dus weer een mooie buit, het wordt wel tijd dat ik ook weer eens spullen op MP ga zetten want dadelijk kan ik zelf m'n huis niet meer in.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha ha, herkenbaar!! Ik ga daarom eigenlijk de laatste tijd niet meer echt op zoek, ben meer aan het weg doen ;)