vrijdag 29 november 2013

Sinterklaas wie kent m niet...........


 Ik heb de stoomboot waar ik vorig jaar al aan begonnen was afgemaakt voor G.
Ik vind 'm zelf helemaal geweldig. Vooral Amerigo, natuurlijk heb ik ook wat wortels gehaakt voor Amerigo. Het enige wat nu nog mist zijn kadootjes en nog wat meer pieten. 
Maar dat is denk ik voor volgend jaar.


De boot is al vaker langs gekomen op het www, deze stond vorig jaar in de Hobby handig.
Het patroon van Amerigo had ik gekregen van Jojo. Ik heb dit patroon gecombineerd met het zelfde lijfje als van sint en piet.
De worteltjes en vlaggetjes zijn van eigen gefreubel. 
 
 
Nu maar hopen dat G 'm net zo leuk vind en het ook als speelgoed ziet.
G speelt nl. liever met alles wat geen speelgoed is zoals de stofzuiger, lege flessen, bezem, schep, afstandbediening enz enz. al vanaf het begin.
Ook  vind hij de geweitjes van de herten (bokka ) e.d eigenlijk veel interessanter (moeders en opa jagen beide)
 
 



3 opmerkingen:

Doortje Dartel zei

Wat ziet dit er super leuk uit! Daar zal de kleinzoon vast leuk mee spelen.

Juffrouw Waardvleugel zei

Superleuk!
Daar gaat flink mee gespeeld worden.

Annemarie's Haakblog zei

Oh wat geweldig leuk! Dankjewel voor het linken op Link Your Stuff. Ik hoop dat je er komende week weer bij bent.
Groetjes, Annemarie