vrijdag 31 december 2010

Update 3

Ok dan........ euh ik heb weer plafonds, behalve in de woonkamer daar zit helaas nog steeds een lekkage ondanks het nieuwe dak maar ja het is nu geen weer om het dak op te gaan dus ik zal nog even geduld moeten hebben.

Ook de nieuwe kozijnen zitten erin en alle nieuwe ramen op 1 na die wacht op wat hogere temperaturen.

Ik ben nu bezig met behangen, vloeren leggen, muur structuren enz enz. dus eigenlijk de aankleding al. Er zijn wat werkzaamheden die stagneren maar ik heb er toch voor gekozen om januari te gaan verhuizen. Ik zie wel in hoeverre ik het af kan krijgen. Ik ben zelfs begonnen al wat spullen over te brengen zoals je kunt zien. Dit is de kelder waar ik een woonkeuken van ga maken. Ik vermoed dat ik daar heel vaak zal zitten.

Mijn jongste zoon, D heeft ook vandaag de sleutel van zijn huisje gekregen dus ook hij kan nu gaan verbouwen.


Tussen de bedrijven van klussen, werken en bouwmarkten door geniet ik af en toe nog van alle mooie dingen om mij heen.








Ik wens jullie een heel goed uiteinde en een heel leuk, gezellig en gezond 2011!!!


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het begint erop te lijken, ook voor jou een goed uiteinde en een fantastisch goed 2011 gewenst!

Inges Lieblinge zei

was für eine tollen Blog, werde immer wieder vorbeischauen wenn du lust hast schaue auch mall bei mir vorbei habe ein neuen blog

inge