woensdag 24 maart 2010

Badgasten / Bathers

Ja ik woon in een "badplaats" maar dat ik nu ook al badgasten in mijn tuin mag ontvangen.....
Dat ze hier komen is nog tot daar aan toe maar ik kan het op 2 meter afstand,genietend op mijn zonnebedje, ook nog maar net drooghouden!! De blokuren zijn ook al buiten mijn medeweten om ingedeeld. s'Morgens vroeg is het de beurt aan de mussen , 's middags komt deze merel badderen en tegen de avond is het schijnbaar de beurt aan de koolmeesjes. Tussen deze blokuren door komen ook de katten zich nog even tegoed doen met een slokje uit de vijver of jawel uit deze kuip....... Ben toch heel benieuwd wat er in dat water zit aangezien er toch velen helemaal verzot op zijn!!

2 opmerkingen:

lucie zei

Wat leuk om daar zo van mee te genieten!

gr Lucie

MariecusBruyn zei

O, dit mannetje is zijn verenkleed helemaal aan het oppoetsen voor dat lekkere vrouwtje een beetje verderop :)
Zo ruikt weer heerlijk fris, met dat lentebadwater van jou.