maandag 25 februari 2008

PIF-pakketje


net voordat ik wegging vrijdagmiddag viel met een grote klap een pakketje op de deurmat.........

mijn PIF-pakketje!!!




Kijk eens..............mooi he??


schitterende sokken in een hele mooie aqua kleur.
De wol heet heel toepasselijk Fabel Blue Sea.

En 'zij' heeft enorm d'r best gedaan.

Ze zitten perfect en zijn heerlijk warm.

Ik heb ze gelijk aangehouden........




-------------------



Just before I left friday afternoon Postman Pat brought me a parcel. It was my PIF parcel.

And look what I've got!!! Very nice socks, in a even more nicer colour blue..............

'She' did a very nice job. It's the 'monkey sock' from Knitty.com but without some purls she told me.

They fit perfectly.

En deze zat er ook nog bij een leuk notitieboekje met een heel toepasselijk plaatje ...........



She also put in this nice little notebook where I can write my patterns in.

Geen opmerkingen: